2012. május 24. csütörtök - Eszter, Eliza. Holnapi névnap: Orbán

A videó lejátszáshoz Flash Player, és engedélyezett Javascript szükséges!

LEGÚJABBAK A ROVATBAN
További cikkeink
LEGÚJABBAK A 168ORA.HU-N
További cikkeink
LEGÚJABBAK A FÓRUMON

(k)Áder János a horgonyember!

Wotan - 2012.05.24 16:00

AMIRE MÉG AZ MSZP SEM VETEMEDETT!

Wotan - 2012.05.24 15:55

Demokratikus Koalíció Pártja

Csikar - 2012.05.24 15:49

Klubrádió - Vége

Lé Hűtő - 2012.05.24 15:15

A FIDESZ vizet prédikál, és bort iszik......

Lé Hűtő - 2012.05.24 11:39

magyarfoci

vadegér - 2012.05.24 10:50

Társalgó, 2012. május

tolstoy - 2012.05.24 10:44

Hmmm....

nonest - 2012.05.24 10:38
OLVASÓINK ÍRTÁK
További cikkeink
LEGOLVASOTTABB CIKKEK
További cikkeink
ORSZÁGOLDALAK HÍREI
168óra - A hetilap
Hetilap kereső
Válassza ki, melyik év lapjaira kíváncsi:
Vagy írja be a keresendő szót, amelyre keresni szeretne:
Szombat, 2011. január 22. 19:27
168 Óra Online írása

Koleszterin ellen is

Hatásos fegyver a túlsúly ellen

  • Tetszik:
Napi fél liter narancslé és heti három óra sport 2,5 százalékkal csökkenti a testsúlyt és 15 százalékkal a "rossz", azaz az LDL-koleszterin szintjét.
A Sao Paulói Egyetem táplálkozástudományi kutatói vizsgálataik során a kondicionáló sportok és a narancslé kombinációjának középkorú nők súlyára és koleszterinjére történő hatását mérték. A tizenhárom önkéntes résztvevő három hónapon keresztül naponta fél liter narancslevet ivott és hetente háromszor egy órán át űzött valamilyen kondicionáló sportot. A kontrollcsoportban lévő tizenhárom nő "csupán" sportolt. A vizsgálat végén kapott eredmények a kutatókat is meglepték: azok a nők, akik sportoltak és narancslevet is ittak, zsírtömegük 15 százalékát, teljes testsúlyuknak pedig 2,5 százalékát veszítették el – írja az MTI. Az úgynevezett "jó", vagyis HDL-koleszterin szintje esetükben 18 százalékkal növekedett, a "rossz" LDL-koleszterin szintje pedig 15 százalékkal csökkent.



A kontrollcsoport tagjai zsírtömegüknek csupán 11 százalékától és testsúlyuknak pedig 1,2 százalékától szabadultak meg. A koleszterinszint tekintetében nem történt náluk jelentős változás. Mindkét csoportnál húsz százalékkal növekedett a teherbírás mértéke. A narancslékúra mellett sportoló nőknél viszont alacsonyabb volt a vérben lévő laktát, vagyis tejsav mértéke. A kutatók szerint ez arra utalhat, hogy a narancslé csökkenti az izmok fáradékonyságát és segítségével a szervezet jobban reagál a rendszeres testedzésre.
Korábbi cikkeink a rovatban Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Vissza a lap tetejére
1/5
Olvasta már?
előző
következő

Kapcsolódó cikkek

Hozzászólások
Összesen: 0 db

Legyen Ön a következő, ossza meg velünk véleményét!

A hozzászólás csak regisztrált tagjaink számára elérhető, kérjük lépjen be vagy regisztáljon!

Elfelejtette jelszavát? Segítségért kattintson ide!

Kérjük, hozzászólásánál tartsa be az oldal szabályait. Erről és a moderálási elvekről itt olvashat részletesen!

 

168 óra - A hetilap

Lapajánló

 

Előfizetés

A 168Óra a facebook-on
Hétfő, 2010. november 22. 10:34
Hirdetés

A világ nyitva áll

Péntek, 2012. május 11. 12:37

Gyorsabban szeretne szállítani, ráadásul még több helyre a világon? Bízza a FedExre. Legyen szó importról vagy exportról, expressz vagy economy szolgáltatásról, nagy- vagy kisméretű csomagról, mindig készen állunk, hogy az Ön számára legmegfelelőbb megoldást kínáljuk.
Címkék: hirdetés
BLOG-BLOKK
További blogjaink
A HETILAP CIKKEI
További cikkeink

Szavazás

Nagy-Britannia
Nagy-Britannia
Ausztria
Németország
Olaszország
Franciaország
Oroszország
Svédország
Lengyelország
Országoldalak

Ha kíváncsi, mi történik Európa más országaiban, milyen magyar vonatkozású események vannak, akkor nézzen körül az oldalakon!