Szívroham után életet ment a csoki
A szívrohamot túlélők körében a heti kétszer vagy többször csokoládét fogyasztók harmad akkora eséllyel halnak meg szívbetegségben, mint azok, akik egyáltalán nem élnek ezzel az édességgel.
A kisebb mennyiség kisebb védelmet jelent, de még az is több, mint a semmi – állapította meg az a tanulmány, amely szeptemberben jelenik meg a Journal of Internal Medicine című folyóiratban – írja az MTI.
Korábbi tanulmányok szoros összefüggést találtak a kakaóalapú édességek és az alacsonyabb vérnyomás vagy a vérkeringés javulása között. Azt is kimutatták, hogy a csokoládé csökkenti a szívproblémával kapcsolatos halálozást az egészséges idősebb férfiaknál és a menopauzán túllévő nők körében.
HozzászólásokÖsszesen: 0 db
A hozzászólás csak regisztrált tagjaink számára elérhető, kérjük lépjen be vagy regisztáljon!
Elfelejtette jelszavát? Segítségért kattintson ide!
Kérjük, hozzászólásánál tartsa be az oldal szabályait. Erről és a moderálási elvekről itt olvashat részletesen!