Azt állítja Pelczné Gáll Ildikó, hogy nem az utcán, hanem a parlamentben kell megoldani a problémákat. Ezzel szemben saját pártelnöke az elmúlt években többször és több helyen is kifejtette, hogy „a politikának az utcán is van helye”
Azt állítja Pelczné Gáll Ildikó
– egy tévényilatkozatban reagálva Vona Gábor kijelentésére, amely szerint a Jobbik utcai megmozdulásokkal akarja elérni a Bajnai-kormány távozását –, hogy nem az utcán, hanem a parlamentben kell megoldani a problémákat.
Ezzel szemben a tény az,
hogy saját pártelnöke az elmúlt években többször és több helyen is kifejtette, hogy „a politikának az utcán is van helye”, és például a tekintélyes francia Le Monde-nak is azt nyilatkozta, hogy a (2008-as) népszavazásig folyamatosan lesznek kormányellenes utcai demonstrációk.
Elvileg persze mindkettejükkel egyet lehet érteni, hiszen egyfelől a tüntetés is hozzátartozik a politikához és a nyomásgyakorláshoz, másfelől viszont a problémákat valóban nem az utcán, hanem a parlamentben kell megoldani.
A baj csak az, hogy a politikai lóláb mindkét esetben nagyon kilóg. Volt idő ugyanis, amikor a Fidesz azt remélte, hogy az utcán képes megoldani saját hatalomra jutásának problémáját, és van idő (a mostani), amikor attól tart, hogy az utcán ugyancsak az ő hatalomra jutásának fog problémát okozni a Jobbik.
Egyébként pedig érdemes tisztázni: Magyarországon (és a nyugati világban) parlamenti demokrácia van, nem utcai. Pláne nem útszéli.
HozzászólásokÖsszesen: 35 db
A hozzászólás csak regisztrált tagjaink számára elérhető, kérjük lépjen be vagy regisztáljon!
Elfelejtette jelszavát? Segítségért kattintson ide!
Kérjük, hozzászólásánál tartsa be az oldal szabályait. Erről és a moderálási elvekről itt olvashat részletesen!
Saját szememmel láttam amikor egyik csatornán a riporter megkérdezte
Pelcznét a riporter hogy honnan érkezett ilyen hirtelen a nagypoli-
tikába? a válasz: Egy alkalommal mikor OV Miskolcra érkezett Ő fogadta
És Viktor azonnal azt mondta "Önnek az országos politikában a helye!"
A vezér csak tudja!Itt az oldalon nálam okosabb cikkében olvastam
hogy Gyurcsány a 2006-os vitán lemosta OV-t. Neki ez volt a legnagyobb
hibája, és innentől kezdve mindent elkövettek, az eltávolításáért!
ha nincs öszödi beszéd majd lett volna más! ezt jól csinálta a Fidesz!
Azóta könnyebb a helyzetük!De megnézném mi lenne a Fideszből OV
nélkül??!
astory utolsó írásával egyetértek!
urbis és tsz elnök véleményére illetve beírásaira kíváncsi lettem volna ha a "qrvaország" Orbán Viktor száját hagyta volna el.!? Huhúú, lett volna ám felháborodás...
Abban nem vitázom senkivel hogy az akkori tüntetések randalírozásba történő átcsapása mélyen elitélendő. Szégyenteljes amit műveltek :(
Mégis azt a számlát én a Jobbik számlájára írnám, mintsem a FIDESZ-ére.
Sajnos a Jobbik méginkább erősödni fog, főleg ha sok hasonló balhék lesznek mint a minapi roma ballagási ünneplés ami tömegverekedésbe torkollott. Nem kimélték a kiérkezett rendőröket sem :( . Efféle események hatására az emberek szavazatai méginkább a jobbik felé fog húzni :( És hogy ki a hibás? Hm, jó lenne tudni ...
Egy szó, mint száz: Pelcz Ildikó olyan buta, mint a föld, kár ennél egy jotánnyit is többet beszélni!
Még egy pár sort az ideológiákról.
Ha visszanézi irásaimat, nem szoktam gyalázkodni és próbálok nem teljesen egyoldaluan és elfogultan gondolkodni.
konzervativ gondolkodókkal szimpatizálok, de tisztában vagyok a baloldal értékeivel is. Tudom és látom, hogy a Fidesz sem maga a legjobb megoldás, és természetesen tudom, hogy sok megélhetési politikus próbál ott is érvényesülni, de nem gondolom hogy egy ekkora szervezetben mindent rendben lehet tartani, mint ahogy az mszp ben sem. Nézzenek körül a baloldal házatáján önkritikusan.
És ez az én véleményem, de sajnos Gyurcsány óta a baloldal sem baloldal.
Tisztelt kaya!
Én mikor azt írtam, hogy nép kiment spontán demonstrálni és a Fidesz még nem szólalmeg az a legelején volt. Még most is azt állítom, hogy ha akkor bocsánatot kér, és lemond, ez az egész nem történik meg.
Amúgy ez a beszélgetés a randalizmus tárgyalásával indult.
Nos ezekben a cikkekben amit ide másolt egyértelműen kitünik, hogy itt békés demonstráció történt "Nap mint nap sokezer ember követeli Budapesten, az Országház előtt Gyurcsány Ferenc miniszterelnök lemondását" "A Kossuth téren mindeddig nem történt komolyabb rendbontás" Nos tehát mi az az égbekiálltó hazugság amit én állítok
Abban már megegyeztünk, hogy a békés demonstrációval nincs probléma, hiszen pont ezért küzdöttünk a rendszerváltáskor. Csak egy diktatúrában van megtiltva az embereknek, hogy békésen demonstráljanak. És arra utaltam még, hogy ha gyengejellemű primitív emberek ezt kihasználva esténként randalíroznak az valóban nem demokrácia és valóban el kell itélni. De negondolja azt, hogy ha ez a miniszterelnöki beszéd egy nyugati társadalomban pattan ki ott nem ugyenez történik. Őn szerint mi a fészkes fenének van nálunk többpártrendszer. Ön szerint mi a fészkes fenét kell egy ilyen botránykor az ellenzéknek csinálni, hogy kell reagálni??? Valóban nehéz, Biztos követett el az ellenzék hibákat, de akkor is ellenzéknek kell maradnia, mert különben mi értelme az egésznek. Mielött azt válaszolná, hogy nem randalíroznia kéne, küldjön nekem egy olyan cikket amiben azt irták, hogy a Fidesz autókat gyujtogat az utcán, tehát ezt sem ön sem más nem tudja bizonyítani, hogy a békés demonstráción túl történtek a Fidesz műve. Nézze vannak emberek akiknek az a beszéd még morálisan belefér de vannak akiknek nem ,én ilyen vagyok. Amúgy ön valóban úgy gondolja a miniszterelnök és pártja nem követett el hibát, csak az ellenzék?
Kedves astory,még mindig az emlékeidet frissiteném!!:-))
Olvasd csak figyelmesen egy volt Mszmp párttag éppen azt van pofája mondani,hogy nem sokáig írnak vörös tintával:-))
Egy volt vörös érted? :-))))))
"Martonyi János: Már nem sokáig írnak vörös tintával...
[Belföld] 2006.10.17 22:57 [hírtár] Nyomtatás...
Ne higgyetek azoknak, akik szerint az egész rendszerváltozás hiábavaló volt, nekünk az a dolgunk, hogy megvédjük vívmányait, kiteljesítsük az igazságot, a szabadságot, a nemzeti összetartozást, Magyarország boldog jövőjét - fogalmazott Martonyi János Kossuth téri beszédében."
"Pokorni: nem követelünk előrehozott választásokat
[Belföld] 2006.10.17 11:00 [hírtár] Nyomtatás...
Meddig fog tüntetni, meddig demonstrál a Fidesz minden délután - erről beszélt Pokorni Zoltán a Fidesz alelnöke tegnap este a Magyar Rádió Háttér című műsorában. A fideszes politikus arról is szólt, hogy a Fidesz nem követel előrehozott választásokat, annak ellenére, hogy a politikus személyes értékrendje, igazságérzete ezt követelné. Az OrientPress információi szerint október 23-ig biztosan tartanak a fideszes rendezvények, és a forradalom ötvenedik évfordulójának napján nagyszabású demonstrációt szervez a Szövetség."
Nos még mindig azt állítod,hogy a fidesz hallgatott mint sűlthal a fazékban?
Ez a baj a fideszesekkel,hogy jobban hazudnak mint a baloldal és a liberálisok,és erre van vevő ez meg szomorú!!!
Ajjaj kedves astory,bizony a fideszesek nem szívesen emlékeznek arra,amikor a Kossuth téren a fideszes balogh lelkész úr witner mariska ,és társai hergelték a népet bizony így van ez:-))
Azt a cikket én is szívesen elolvasnám,mert érdekes egy cikk lehet:-)))
Magyar nemzetben jelent meg?
Akkor olvasd ,csak az emlékeidet frissítendő:-))
"Kossuth tér 2006
[Belföld] 2006.10.17 00:03 [dossziétár] Nyomtatás...
Nap mint nap sokezer ember követeli Budapesten, az Országház előtt Gyurcsány Ferenc miniszterelnök lemondását. Esténként a Fidesz szónokai lépnek a színpadra, akik beszédeik révén próbálják erősíteni támogatóik lelkesedését. A kormányoldalról rendszeres bírálatok érik az ellenzéket, melynek vezetőit többször felszólították: hívják vissza az embereket az utcákról. A Kossuth téren mindeddig nem történt komolyabb rendbontás."
Játszuk azt,hogy mindenki elmondja ki Pelczné G.I.
Tisztelt kaya!
Legyenszíves olvassa el mégegyszer, hogy én mit írtam, és erre ön mit válaszolt. Az hogy valamire emlékezni, vagy hogy szerintem az két külön dolog. Arra pedig, hogy a Kossuth téren a Fideszes politikusok hergelték a népet valóban nem emlékszem.Pedig ott voltam de én Fideszes politikussal nem találkoztam.Söt most visszakerestem akkori cikkeket és pont azt fúrcsálták, hogy a Fidesz feltünően hallgat. Ellenben tele volt a tér békésen csendben demonstráló emberekkel - köztük rengeteg gyermekes család és idős ember akiknek nem tetszett ez a hangnem. Az, hogy ezt késöbb kihasználta egy két primitív szélsőséges arról már nem ezek az emberek tehetnek- az már megint csak találgatás, hogy mögöttük a Fidesz állt- A pódium amiről uszították a népet is csak késöbb került a Kossuth térre.
Amúgy igazuk van, ha csak egy oldal lenne és nem lenne semmiféle hülye ellenzék, minden sokkal egyszerübben menne és mi sem erőltetnénk most itt fáradtra a memóriánkat. És különben is kinek mi köze hozzá, és milyen jogon foglalkozik azzal, hogy az ország vezetői mit csinálnak és mit mondanak.
Tisztelt urbis!
Ez azért nem ilyen egyszerű kérdés.
Tudja az ember közösségi lény, tehát közösségekben él, és a közösségekben vezetők egyengetik a közösség dolgait.
A közösség vezetői nagy hatással vannak a közösség többi tagjára.
Pl: egy családban a gyermekekre nagy hatással van az otthoni példa...
Pl: egy iskolában nagy a hatása a tanulókra a tanár...
Pl: egy vállalt működését meghatározza a vezetőréteg hozzáállása...
Pl. egy ország állampolgáraira nagy hatással bírnak annak vezetői...
Nos, a k.országolás csak a szimbóluma annak a beszédnek amit egy ország közjogi méltósága az nország vezető elitje elött elmondott. Nem egy kocsmában cimborák elött!!!
Érdekes módon, pont ez az ember szólitotta nemegyszer fel az ellenzékét, hogy határolódjon határozottabban el a különbözö nem szalonképes emberek megszólalásaival szemben mert az megrémiszti és veszélyes üzenetet küld a népnek.Tuják személyes véleményem, hogy ha ezután a kiszivárgás után Gyurcsány lemond, egész más lenne a helyzet ma.
"astory
2009-06-13 11:12:15 #5
Tisztelt kaya, öreg!
Ez szintén nem igaz, amit önök irtak.
A randalírozás és a "székház ostroma" mások műve.
A fidesz naggyűlésein sohasem volt botrány, kivéve mikor a rendörség szándékosan rájuk vezette a randalírozókat. Kár ellenkezni, ezt már az illetékesek is elismerték. Különben szét kell választani két dolgot. A randalírozást mindenki elitéli,ez így van jól, de a békés megmozdulás az más."
Látom hülyének nézel:-)))
Az én emlékezetem rendben van a tieddel viszont komoly problémák lehetnek,ugyanis a Kossuth téren éppen a fideszes képviselők hergelték a népet,amikor a csúcson volt a néphülyítés Lásd: öszödi beszéd kiragadott részletének súlykolása amit a fidesznek lehet köszönni -jött oktober 23 amikor is a fidesz az Asztoriához szervezi a nagygyűlését szerintem tudatosan,hogy mégnagyobb legyen a balhé.
A rendőrség pedig mikor is ismerte el,hogy szándékosan rá vezették a hugyos jóskákat? Talán azokat a telefon beszélgetéseket is kellett volna hallanod amit a Kossuth téri csürhe hangadói folytattak egymással abból egyértelmüen kiderül,hogy az volt a céljuk,hogy a fidesz nagygyűlésre rányomják a puskaporszaglászókat!!
Én nem vagyok hülye te meg úgy értelmezed a dolgokat ahogy szürkeállományodból tellik!!:-))
Nem kell ez a műfelháborodás kurva ország ügyben. Kezd úgy látszani, mintha ez lenne a hazafiság legújabb mércéje. Ne áltassák magukat a háborgók, erre soha nem fognak becsületrendet osztogatni.
Tessenek csak arra gondolni, ha családi vagy más zártkörűnek hitt beszélgetéseken az indulatból elhangzottak mindegyike nyilvánosságra kerülne, jaj de sok háborogni valóval lenne ellátva a nemzet.
Agyrém, ami ebben a kurva országban történik a politika és az agyament pártok miatt. Ez utóbbi a saját véleményem és most biztos jól kiírtam magam a szemforgató hazafiak táborából. Most mi lesz velem?
Miert ne neveznenk kurvaorszagnak,ha egyszer az!?Nagy kedvencetek,Teleki Pal a legpocsekabb nemzetnek nevezte Mo-t!Ez nem zavar?Tudom,nem,hiszen meg szobrot is allitottatok neki...
T.ügyvéd
1.)Olvasd el mégegyszer azt amit a zárójelben írtam s te magad is pepötyögtetted: (MTV ostromot elitélem és szégyenteljesnek tartom)!
2.)Gyurcsány már 14.-e előtt is mondott hasonló böszmeségeket zárt körű társaságban, csak arról nem készült felvétel. A "titkos" balatonőszödi beszéd egy volt a sok közül csak éppen arról sikerült felvételt készíteni.
3.)Nem titok hogy ki küldte azt a CD-t és ki által került nyilvánosságra az őszödi beszéd. Az azóta már jobblétre szenderült Eduardo Rozsa Flores. E.R.F. többször bírálta a FIDESZ-t hogy túl gyengék a módszerei. Rgo, a jobbik már akkor létezett és a zavargásokat ők indították el nem a FIDESZ.
4.)Az én hazámat senki ne nevezze "qrva országnak"! Márpedig az akkori miniszterelnök úr, Gyurcsány Ferenc annak nevezte ;(
Nem tudok arról, hogy Fidesz naggyűlésen kordont bontottak volna.
De valyon mért kell mindent kordonnal keríteni?
De mondok jobbat! Gondoljanak a Fidesz, mint ellenzék helyzetébe az elmult években.
Hát nekik sem lehetett egyszerű ilyen történések után.
Valaki belegondolt, hogy egy ilyen Gyúrcsány beszéd, egy ilyen összevissza kapkodó szinte hetente új, rekordmennyiségű csomaggal, ötletekkel bombázó, rekordmennyiségű korrupciót produkáló, a saját pártját zsaroló,megbeszélés nélkül kész tények elé állító országvezetésnek, hogy, miként képviselné az ellenzékét ha Ő lenne az ellenzék.Hát nem lett volna egyszerű.
Vegyünk egy példát az egészségügyet. Mit mondhatott volna az ellenzék, ha már a szakma maga támadta a Gyurcsány- szdsz féle kiárúsítást, lásd csak, ami megmaradt belőle pl:a széfek ügyét.
......"knandi 2009-06-13 10:11:51 #3
Az embereket nem Orbán Viktor, hanem Gyurcsány Ferenc balatonőszödi beszéde vitte ki az utcára. Amikor az MTV (egyébként én is elitélem és szégyenteljesnek vélem) ostroma volt Orbán Viktor nem is tartózkodott Magyarországon, külföldi politikusok meghívásának tett eleget...
Kúltúráltan tüntetni szabad, az is egy véleménynyílvánítási forma".......
Knandi! Ha neked a TV székház elleni brutalitás kulturált véleménynyilvánítás, akkor a te értékrended igencsak eltorzult.
Egyébként elmondanám neked a következőket, 2006-ból:
Soha nem látott erőszakhullámot helyezett kilátásba egy ismeretlen, ha a kormány nem mond le szeptember 20-ig. A férfi elváltoztatott hangon a Budapest Rádióhoz postán megküldött cd-n beszél minderről. A rendőrség szeptember 14.-én lefoglalta ezt a CD-t.
A felvételen a férfi a "Demokrácia Harcosai" nevű, általa országosnak minősített szervezet tagjának nevezi magát. Azt mondja, ha a kormány 2006. szeptember 20-ig nem mond le, "szembe kell néznie a nép haragjával, ezzel olyan láncreakciót indít el, amely felett már nem gyakorolhat hatalmat." Hozzáteszi: készen állnak arra, hogy Párizshoz hasonlóan lángba borítsák Budapest utcáit.
Ismétlem: ez szeptember 14.-én történt. Az öszödi beszéd szeptember 18.-án lett publikus.
2006 okt. 23-an nem kellett volna orbannak az astorianal nepgyulest tartania, ha nincs a hatso szandek a rendorseg provokalasara. A Hosok Teren gyonyoruen ellehettek volna, ha a lenyeg az unneples. minden nyugati demokraciaban is megkaptak volna a rendoroktol ami jar, bar a provokalo kat. papnak nem sikerult lehuzni a gyufat, pedig igen igyekezett. Orban 2002 ota keresztbe fekszik minden modernizacionak, hogy kik veszik korul, eleg pelcznere nezni. Intellektualisan ezerrel felettuk van gyurcsany is es bajnai is, es ez nagyon faj minden ajult jobbosnak. Jo lenne szetvalasztani a manipulaciot es a realitasokat. Bolgar Gyorgy tehetsegehez foghato publicistat nem ismerek a jobboldali mediaban, pedig en veszem a faradsagot, es igyekszem tajekozodni. Ez is faj a jobbosoknak.
Milyen érdekes Ildikó most a parlamentben szeretne lenni eddig hol volt, mert a fideszes politikusok többet voltak kint, mint ben. De a fizetést a semiért zsebre tették . Milyen kormánya lesz igy a fidesznek ha a pártársak főleg a vezetés is mást mond mint Orbán?
Azt hiszem a vitának van egy szintje amit már nem lehet vitának nevezni
azzal nem is szabad vitázni,az saját magát minősitve kiiratkozik a nor-
mális vitázók köréből.Ami ildikót illeti:hasznos lenne számára,ha töb.
bet olvasna,más területről szoló irásokat is.Igy nem fordulhatna elő,
mint máskor is,hogy nagy marhaságokat mond.Ettől függetlenül megfelel
a FIDESZ alelnöki poszt követelményeinek.Mit tud ez a nő???!!!
Érvek nélkül marad a hülyézés , ugye kedves VillonG(ó)?