Az omega-3 zsírsavakkal dúsított margarin nem segített a szívbetegeken
Nem védte meg a korábban szívrohamon átesett pácienseket az újabb infarktustól az omega-3 zsírsavakkal dúsított margarin fogyasztása – közölték eredményüket vasárnap holland kutatók.
Több mint 4 800 páciens egészségét 40 hónapig követték nyomon. A vizsgálat során kiderült, hogy az omega-3 zsírsavakkal dúsított margarint fogyasztó pácienseknél nem csökkent a súlyos szívrohamok és más szívérrendszeri események kockázata azokhoz képest, akik nem ilyen margarint ettek.